مناجات با خدا...


گفتم: چقدر احساس تنهایی میکنم

گفتی: فانی قریب
.::من که نزدیکم (بقره۱۸۶)::.
گفتم: ای کاش همیشه برای درد و دل کنارم بودی
گفتی: أقرب الیه من حبل الورید
.::از رگ گردن به تو نزدیکترم (ق/۱۶)::.
گفتم: تو همیشه نزدیکی؛ من دورم… کاش می شد من بهت نزدیک شم
گفتی: و اذکر ربک فی نفسک تضرعا و خیفة و دون الجهر من القول بالغدو و الأصال
.::هر صبح و عصر، پروردگارت رو پیش خودت، با خوف و تضرع، و با صدای آهسته یاد کن (اعراف/۲۰۵)::.

گفتم: این هم توفیق میخواهد!
گفتی: ألا تحبون ان یغفرالله لکم
.::دوست ندارید خدا ببخشدتون؟! (نور/۲۲)::.
گفتم: معلومه که دوست دارم منو ببخشی
گفتی: و استغفروا ربکم ثم توبوا الیه
.::پس از خدا بخواید ببخشدتون و بعد توبه کنید (هود/۹۰)::.
گفتم: با این همه گناه… آخه چیکار میتونم بکنم؟
گفتی: الم یعلموا ان الله هو یقبل التوبة عن عباده
.::مگه نمی دونید خداست که توبه رو از بندههاش قبول میکنه؟! (توبه/۱۰۴)::.
گفتم: دیگه روی توبه ندارم
گفتی: الله العزیز العلیم غافر الذنب و قابل التوب
.::خدا عزیزه و دانا، او آمرزنده ی گناه هست و پذیرنده ی توبه (غافر/۲-۳)::.
گفتم: با این همه گناه، برای کدوم گناهم توبه کنم؟
گفتی: ان الله یغفر الذنوب جمیعا
.::خدا همه ی گناه ها رو میبخشه (زمر/۵۳)::.
گفتم: یعنی بازم بیام؟ بازم منو میبخشی؟
گفتی: و من یغفر الذنوب الا الله
.::به جز خدا کیه که گناهان رو ببخشه؟ (آل عمران/۱۳۵)::.
گفتم: نمی دونم چرا همیشه در مقابل این کلامت کم میارم! آتیشم میزنه؛ عاشق میشم! … توبه میکنم
گفتی: ان الله یحب التوابین و یحب المتطهرین
.::خدا هم توبه کننده ها و هم اونایی که پاک هستند رو دوست داره (بقره/۲۲۲)::.


ناخواسته گفتم: الهی و ربی من لی غیرک(خدایا غیر از تو کسی رو ندارم)


گفتی: الیس الله بکاف عبده

.::خدا برای بندهاش کافی نیست؟ (زمر/۳۶)::.

نظرات 7 + ارسال نظر
حاجی چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 20:56 http://sefeed.blogsky.com

سلام حاجی داداش ...

داشتم از بالا ک می خوندم با خودم می گفتم به. پس این آیه الیس الله بکاف عبده چرا نیس ک دیدم بابا لپ مطلب همین آیه هس.

عجب آیه ای هس.

آدم می خواد روزی هزار بار با خودش بگه.

التماس دعا

سلام داداش...
التماس دعا ... شدیدا ... شدیدا... شدیدا...

یولدان گچن چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 21:24 http://www.kohnerefig,blogfa.com

و گفتم:خسته ا گفتی:لا تقنطوا من رحمة الله(زمر/53)
گفتم:هیچ کس نمیدونه تو دلم چی میگذره گفتی:ان الله یحول بین المرء و قلبه(انفال/26)
گفتم فراموشم نکردی؟گفتی:فاذکرونی اذکرکم(بقره/152)

چقدر خوبه که با زبون عامیانمون میتونیم با خدا حرف بزنیم التماس دعا

چگونه شکر تو توانم کرد،وقتی شکرگذاریِ من از تو، خود نیازمند شکر گذاری است؟
هر بار که بگویم: تو را سپاس! به خاطر همین، سپاس گویی بر من واجب می آید که بار دیگر بگویم : تو را سپاس...
مناجات امام سجاد(ع)

ممنون از حضور ارزشمندتون...

یاسمین چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 21:49 http://donyayeyasamin.blogsky.com

همیشه خدا بهترین دوستمه چون وقتی باهاش حرف میزنم و درد و دل میکنم اشک میریزم و ازش کمک میخوام و فقط گوش میده و همیشه درکم میکنه و همیشه همیشه رازهامو نگه داشته و برام دوست خیلی خوبه تنها کسی که بهش از ته دل گفتم عاشقتم و دوستت دارم خدا بوده وبس...
ممنون داداش خیلی قشنگ بود

سلام بانو...
همینطوره... ممنون که بهم سرزدید...

قصه سرداران چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 22:31 http://hekayat1390.blogfa.com

عید قربان، پر شکوه ترین ایثار و زیباترین جلوه ی تعبد در برابر خالق یکتا بر شما مبارک


سلام
ممنون از حضورتون

نینجای سایبری چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 23:13 http://ninjasaiberi.blogfa.com

سلام خیلی زیبا بود وقابل استفاده یادمه از تعدادی از اینها تونمایشگاه دفاع مقدس پارسال استفاده کرده بودیم....راستی من هم بروزم...یاعلی

سلام...
ممنون که سرزدید...
چشم حتما میام...

افسربسیجی پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 17:46 http://www.jamandegan92.blogfa.com

سلام.خداقوت،وب خوبی دارید،انشاءالله موفق باشیدتبادل لینک میکنید؟
منتظرتان هستم

باران... جمعه 26 مهر 1392 ساعت 23:17 http://baraniii72.blogfa.com/

شیطان به رسول خدا گفت طاقت دیدن 6 خصلت آدم را ندارم:
1: به هم میرسند سلام می‌گویند.
2: باهم مصاحفه می‌کنند.
3: برای هر کاری انشاالله می‌گوید.
4: از گناه استغفار می‌کند.
5: هر کاری را با بسم الله الرحمن الرحیم شروع می‌کند.
6: تا نام تو را می‌شنود صلوات می‌فرستد.
آﯾﺎ می‌دانید ﻭﻗﺘﯽ می‌خواهید ﺍﯾﻦ ﭘﯿﺎﻡ ﺭﺍ ﻣﻨﺘﺸﺮﮐﻨﯿﺪ ﺷﯿﻄﺎ­ﻥ می‌کوشد ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﻣﻨﺼﺮﻑ کند...

سلام...
ممنون که سرزدید... استفاده کردم...
انشاالله که موفق باشید...
اللهم صل علی محمد و آل محمد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد