انقدر دلم برا امام رضا (ع) تنگ شده....

پدر شهید میگفت :پسرم آخرین بار اومد مرخصی ، عجله داشت برگرده

روز آخر اومد بهم گفت : بابا جون....انقدر دلم برا علی بن موسی الرضا (ع) تنگ شده

دوس داشتم یه بار دیگه برم مشهد زیارت امام رضا (ع)

گفتم:خب عزیز دلم حالا که وقت هست یکم دیرتر برگرد منطقه برو زیارت امام رضا (ع)

گفت: آخ دلم نمیاد...همه بچه های تو جبهه زیر آتیشن دلشون میخواد برن حرم امام رضا(ع)

با همون حسرت برگشت جبهه.......

شهید شد ... جنازش هم بر نگشت...

بعد از سال ها زنگ زدن گفتن بیاین بچتون تو معراج شهداس...شناسایی کنین ببرینش

پدر و مادرش میرن بالا سر شهید وقتی صورتشو باز میکنن میبینن اشتباه شده!!!

میگن آقا این ک بچه ما نیس!!! پسر ما اصلا این شکلی نبود!!!

تحقیق میکنن.......میگن پدر شهید! مادر شهید ببخشید...

جنازه پسرتون اشتباهی رفته مشهد امام رضا(ع)!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد